Post by urocatsafno on Mar 7, 2022 17:24:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 2022 version ▞▞▞
Mergedom: Home Design Головоломки tzjg
ace savaşçı: modern hava savaşı Aksiyon sfr
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Akció zbt
Ny opdatering er skrald, hver gang jeg er låst på, og jeg trykker på antimissilerne, reagerer den ikke hurtigt.Jeg foreslår det tidligere layout. Grafikken er ok, men spillet lukker hele tiden, når du spiller online-kampe
Jeg er på surival 12, den går automatisk til startskærmen, jeg har prøvet mange gange, men jeg står over for det samme problem, den åbner ikke, vær sød at slå problemet ned, så jeg giver 2 stjerner
Hvad laver du mand? For det første giver du så mange mønter gennem annoncer, men nu efter nogle dage stoppede du det og giver ammunition af våben, som ikke er i brug. Hvis du fortsætter med dette, vil jeg helt sikkert forlade dette spil
Jeg tror, at dem, der udviklede dette spil, var ALIENS fra en anden planet, fuldstændig uvidende om de økonomiske vanskeligheder, folk står over for i disse dage på grund af COVID. Spillet er superdyrt og økonomisk uvenligt for sine spillere.
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Jangovar xlgy
Kontrolelementer er defekte. Du kan ikke ændre indstillinger i online kamp. Når du først er kommet ind i spillet, er der ingen exit-knap. Meget dårligt gameplay.
Generelt er grafikken, designet og andre tekniske ting bedst, men niveauerne lyder gentagne og kedelige efter noget tid. Spillet skal forbedre dets niveau med flere forskellige typer kampe og missioner. Og øg også guldpræmiebeløbet efter hver sejr og nævn, hvordan man vinder overlevelsestilstand (jeg lavede bogstaveligt talt 89 bølger), stadig står der, at jeg tabte det😂😅!! Gør alt dette, og det er et 5-stjernet +
lukker spillet, når du forsøger at engagere fjender, affyre missiler osv. nogle gange. Blev også gentagne meget hurtigt. fantastisk grafik og spil, men ikke nok til at holde mig til at spille.
Et godt spil, men jeg har ikke været i stand til at komme forbi 6. niveau efter det andet checkpoint. Det er alt for svært, og du kan ikke få noget guld for at prøve at opgradere dig selv til at slå niveauet. Jeg har set omkring 30 annoncer, for bare at prøve at skaffe penge nok, så jeg kan forbedre mit fly i niveau. Men selv efter niveauet op er der bare alt for mange fly i det niveau, hvor du bliver dræbt med det samme.
Fantastisk spil at spille. Jeg kan ikke logge ind på mit navn, da jeg har en anden telefon og vil ikke fortsætte, hvor jeg slap. Det tvinger mig til at starte forfra, hvilket jeg ikke vil gøre. Hvilken skuffelse.
Du er ikke i stand til at træne 360 graders bevægelse, hvilket begrænser dig fra halvdelen af den taktik, der gør luftkamp fornøjelig (ingen loops, U-vendinger osv.). 1 stjerne, mindre hvis jeg kunne give det.
Alt i alt føles dette spil bare intetsigende. For mig har kontrollerne brug for noget arbejde, da de mangler berøringsfølsomhed. For at manøvrere var jeg nødt til at flytte min finger på skærmen i en hvilken som helst retning, tage den af skærmen og igen flytte fingeren på skærmen for kun at fuldføre én omgang. Jeg ville have foretrukket, at min finger havde været på skærmen hele tiden for at flytte flyet. Og apropos fly, så indeholder dette spil originale fly (sandsynligvis stjålet) fra Ace Combat. Jeg ville sige mere, men bogstavgrænsen tillader mig ikke.
Godt spil. Let at håndtere, - bedst jeg har set indtil nu, og har prøvet meget. God grafik også. Det tog mig 4-5 timer at få 4 forskellige fly til at se reklamer. 👊🏼👍🏼✌🏼
Flere fighter bør tilføjes, og mkre-spiltilstande skulle være der som dem fightee for ww1 n 2 og flere fighter
Fantastisk grafik og gameplay. men det er svært for mig at bruge standardknappen, vi har brug for tilpasselig HUD for at omarrangere knapper. og jeg gætter på, at berørings- og gyroskopfølsomhed også er nødvendig.
Dette er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet. Det er underholdende, grafikken er smuk, og den ser realistisk ud. Jeg elsker spiltilstandene, især marinen online. Og det kun 58mb at downloade. Tak, jeg elsker dette spil
Elsker spillet, men skal ikke have nye jetfly efter 1-3 missioner, da jeg ikke har tid til at spare op til næste jet, og lykkehjulet virker ikke, når jeg prøver at se annoncen, dukker der ingen annonce op, jeg tror, du prøver at få spillere til at købe penge, men bortset fra det elsker jeg spillet.
Controller support: Jeg bruger min Xbox one controller, men den lader mig kun bruge venstre pind til at bevæge mig og intet andet...vil give flere stjerner, men det var formålet med, at jeg downloadede spillet for at bruge en controller...🤷🏾 ♂️ Se venligst på det andet end det fantastiske spil...
Alt næsten komplet. Men når det kommer til kontrol... Jeg kaster næsten op! Og ikke så let at vende eller vende rundt og danse gennem himlen som den originale PS AceCombat-serie.
Spillet er meget flot. Men det dræner batteriet hurtigt og opvarmer enheden for meget
Meget godt spil.. Men trænger til nogle forbedringer. Grafik i HD-stemning tilfredsstillende, men ikke realistisk. Tilpasning som maling af flyet skal have. Brug for flere våben og missioner. Der mangler at kaste bombe på en fjendtlig konvoj. Plz tilføje disse funktioner i fremtidige opdateringer
Redigering af min anmeldelse. Det vil være bedre, hvis du tilføjer vanskelighedsindstillinger. Så vi kan spille spillet sjovere. For det er ligesom allerede i Master Mode.
Jeg elskede spillet, og den anden dag den 27. marts 2021 prøvede jeg at åbne spillet, og det viser mig bogstaveligt talt logoet og nedbrud med det samme. Halvdelen af tiden kan jeg ikke engang se logoet og går stadig ned. Kan du ordne spillet, dette var en af mine favoritter. Jeg har endda afinstalleret og geninstalleret det og løste stadig ikke problemet.
Reducer mængden for at låse højere ammunitionsfly op. Hvad synes du? Vi vil bare blive ved med at se videoer for at få mønter. Mængden af mønter, man kan få ved at spille i kampagnen, er så lav, at man er færdig med at spille alle kampagnerne, før man låser de sidste par fly og de højeste missiler op. Din idiot . Reducer mængden for at låse dem op. Og hvad er der galt med spindet? Jeg har det højeste niveau pistol, jeg får stadig kuglerne fra de lavere niveauer gennem belønninger ved at se videoer.
Dette er et fantastisk spil, jeg synes, de burde tilføje nogle angrebshelikoptere, når du angriber jordbaser, men generelt og gætter på, at du smider et par stealth-fly ind, men alligevel et godt spil.
Det er et sjovt spil, men det ville være meget bedre, hvis multiplayer-mode, hvor du går mod andre spillere, havde en form for placering efter kampen. Det eneste, der står, er sejr eller nederlag, det viser ikke, hvem der gjorde det bedste eller nogen ting for at rangere dig i forhold til andre spillere. Den fortæller dig, hvor mange du skød ned, og hvor mange gange du blev skudt ned, men der er intet på de andre spillere at sammenligne det med. Løs dette, og det ville helt sikkert være 5 stjerner
Det her er bare episk! Grafikken er øverste niveau; må sige, at de faktisk ser ud eller føles som om jeg spiller i en konsol. Elsker også samlingen af jagerfly og våben. Det eneste problem her er, at der ikke er nogen mulighed for at gemme, ikke engang med Google Play. Jeg synes, du skal lade spillerne logge ind på Google Play for at undgå at miste fremskridt med dette fantastiske spil! Af en eller anden grund, hvis vi smh sletter spillet, vil vi miste alle vores fremskridt med at geninstallere, og det ville være ufordelagtigt.
Jeg ville have givet det 5 stjerner, men der er en fejl, når jeg spiller i kampagnen. Skærmen bliver sort med kun kontroller, hastigheden er 0, og jeg kunne ikke affyre ammunition (Først og fremmest burde jeg være i stand til at se fjendens fly, men alt er bare tomt og sort) Jeg håber, at udvikleren vil svare snart
Det er et fantastisk spil, fantastisk grafik, selvom det, når du spiller i overlevelsestilstand, fejler meget, som om SAMS'erne er i bjerget og ikke kan ødelægge dem, det er meget irriterende, så reparer dette, og jeg vil give det 5 stjerner
Fantastisk grafik og gameplay, men det tager ALLTID at opgradere fly. Præmiehjulet virker ikke for mig, ved ikke om det kun er mig eller et app-problem....
Spillet er fedt. Jeg kunne bedømme 5 🌟 men jeg afinstallerer dette, da jeg har meget færre mønter, og der er ingen måde at lave flere mønter på, bortset fra at købe, selv 30 sekunders annoncer giver ikke mange mønter.
Alt ser ud til at være godt. Kunne være et sjovt spil, kun et problem, det er næsten umuligt at flyve. Styringen er den af en dårlig anklage for et spil. Du skal virkelig rette hurtigst muligt, og det faktum, at du udgav et spil med dårlige kontroller som dette, viser, at du måske vil have nye udviklere for fanden
Elsker spilkonceptet, og at det ikke er baseret på mikrotransaktioner, men jeg oplever manglende evne til at læse missionsdetaljer, før jeg accepterer missionen, og manglen på kampstatistikker får spillet til at føles ufuldstændigt
4 niveauer er alt, riv hurtigt gennem flyet til midtvejspunktet for at få dig til at hook, så er det enten at bruge dit liv på at prøve at opgradere eller bruge dine faktiske penge. Skam, men godt spil.
Jeg vil holde det ægte. Kan jeg lide dette spil. Til en vis grad, ja.Hvorfor giver jeg det så én stjerne? Fordi udviklerne besluttede, at jeg skulle købe hvert fly eller våben sekventielt i stedet for at tillade mig at tjene guld og købe, hvad jeg vil have. Nu har jeg flere fly og våben, jeg aldrig vil bruge, og jeg har ikke tænkt mig at bruge tid eller penge på at tjene guldet for at få den konfiguration, jeg faktisk ønskede.
Flyenes manøvrer er ikke gode, som sukhoi 37 eller osv., og alle fly har samme kontrol, ingen forskel gives til dem for at udføre og føle en bedre oplevelse for brugeren, for mange annoncer....
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Action fok
Fantastisk spil, men efter at have spillet online i omkring 2 minutter fik du også ingen forbindelse i resten af din karriere forfærdeligt, medmindre du geninstallerer.
Det var sjovt, men kræver, at man betaler eller ser videoer for at få guld. Uden evnen til at opgradere dit fly sidder du fast i den samme dumme spiltilstand gang på gang. Gabe.
Jeg kan ikke lide de nye skærmændringer. Jeg kan ikke lide tønderullebegrænsningerne, før det udlignede feltet, nu er du nødt til at stole på flyrustning i stedet for dygtighed. Selvom du ændrede forholdet mellem præmiehjulet. Det virkede mere flydende før. Nu stopper det, før det bremses. I death match kan du ikke se, hvem der vandt, eller hvem der tog dit fly ned. Der bør være et diagram for at fortælle dig, hvor mange skud ned konkurrenter, og hvem skød dem ned. Ingen annoncer er den bedste del
Hej Det er meget meget godt grafikken er meget flot. Og kontrollerne er faktisk så fremragende. Jeg ville ønske, at der ville være en god type opdatering. 1. stjerne for hans grafik. 2. stjerne for kontroller. 3. stjerne for typer fly. 4. stjerne af våben. 5. stjerne til dig. 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊. Tak bror.
ace savaşçı: modern hava savaşı Aksiyon gzbr