Post by tentratoovatha on Feb 6, 2022 17:44:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie Gunship Survival - Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie Gunship Survival - Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator pengar ▞▞▞
▞▞▞ Zombie Gunship Survival - Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Jag fastnar i tutorials del 2 när du uppgraderar ditt första vapen med reglaget. Jag har INGA delar från bröstet så jag kan inte avsluta det målet...(löst) fantastiskt spel. Kan lätt bli ett b2p-spel
Ganska bh
Spelet är jättekul och jag spelade det som varje dag. Men jag öppnade det en dag och upptäckte att jag inte kan gå in i överlevnadsläget eller försvara min bas. det var typ min favoritdel så jag är ganska besviken. Inte riktigt säker på var knapparna för det tog vägen.. Kommer förmodligen inte spela för mycket längre om det inte finns en fix för detta
Älskar spelets grafik och kontroller. Bra att försvara dina basstridsuppdrag. Jag gillar att du får ett team på marken, men grunden för vanliga kampanjuppdrag är som en smash and grab. Jag gillar att se en räddning/extraktion som försöker eskortera/stödja ditt team över en karta till plats för att försöka återställa kontrollen över utbrottet i ett nivåbaserat spel som är mer utmanande. Sedan för att råna en bas som egentligen inte har någon egentlig mening utan att slipa på den.
Ganska roligt spel att spela. När du har sällsynta vapen kommer du till en punkt där du måste sluta spela i några dagar eftersom det blir tråkigt att gå TILLBAKA genom samma uppdrag om och om igen - anledningen är att dina vapen absolut inte kommer att besegra vissa uppdrag oavsett vad . Så jag spelar ibland för att bygga upp befintliga vapen. Det enda dåliga jag har upplevt. Jag köpte lådor för att skaffa speciella vapen och har nu fastnat i slutet - men kan inte besegra hårda nivåer - så måste gå baklänges för att bygga upp
väldigt roligt spel men övergivet av utvecklarna. ladda ner det, ha en rolig vecka och avinstallera sedan när innehållet tar slut. du kan hamna i en oändlig grind men den har inget rimligt slut eller belöning.
Zombie Gunship Survival - Action Shooter მძაფრსიუჟეტიანი wpm
Coolt spel
Det här spelet är ett ja att prova, ärligt talat är det mitt favoritspel
Det kan bli väldigt roligt. Progressionen är alldeles för långsam, väntetiderna är löjliga och uppgraderingarna av vapen är alldeles för begränsade i valet av hur de uppgraderar.
Spelet är fantastiskt. Älskar spelet, grafiken, uppdragen, att utveckla strategier för att förbättra. Kom till en punkt där jag inte har den eldkraft som behövs för att döda de nyare zombieraserna. Jag spenderade lite pengar. Jag nådde rang 29 men fastnade på Deadeye Descent (slutförde alla utom 2 uppdrag). Jag behöver bättre vapen. Jag tittar på 24 timmars belöningsannonser för att samla guld. Förstärkning av vapen genom att spela om uppdrag för att öka bultarna men ingen signifikant förbättring av kraften. Inte längre framsteg så sällan spelar. ☹
Grundläggande spel är okej, men basutjämningssystemet är inte vettigt för mig. Varför kostar ett torn på nivå ett lika mycket som ett torn på nivå tre eller fyra? Det svaga bytesystemet tvingar spelare att köpa för dyra lådor för bättre vapen. Jag säger inte släpp episka och legendariska föremål, men allt jag verkar få är vanliga föremål med en stjärna. Tack
det är ett bra spel, det finns ett par saker som måste fixas att bygga om ett hus eller en maskin Tower eller uppgradera ett mortel Tower är för dyrt och att fussa med vapen är för svårt och jag skulle älska om ni lägger till en annan pistol till vapenskeppet
Det här spelet är ganska roligt. Det finns ett stort urval av vapen att välja mellan, för både spelarkontrollerad gunship och NPC-trupperna på marken. Mitt enda problem är avsaknaden av känslighetsinställningar och möjligheten att justera HUD. Jag kan inte säga hur många gånger jag har skjutit raketer mot mitt folk när jag försökte svänga. En annan sak är ibland efter att jag släppt taget, autokanonen fortsätter att skjuta, ibland stannar den inte förrän den är överhettad. Det här är väldigt obekvämt och jag skulle uppskatta en åtgärd.
Det här är vad du behöver ta hänsyn till daglig inloggning i belöningslådor, bättre chanser att få dessa premiumvapen, fler och starkare basuppgraderingar som gör att impalers förstör byggnader och vapentorn på några sekunder även om de är maxade, och en återbetalningsknapp, hastighet för truppvandring, bättre vapenuppgraderingar som kyla ner hastigheten/öka eldhastighet/sprängradie/mer kraft och kommer att stanna på en stjärna tills du kommer på vad du ska göra och förbättra Bättre i spelet
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Action ttu
Jag älskar att spela detta mycket roliga och beroendeframkallande spel. Däremot köpte jag en "Ace-låda" för 600 guldtackor, vilket garanterade minst ett tvåstjärnigt "sällsynt" (vanligtvis extremt kraftfullare) vapen; istället fick jag ett gäng "ovanliga" vapen. Betyget skulle vara 5 om inte för denna stora besvikelse.
Underhållandw
Coolt utseende spel med potential men det är en plånboksgruva, du kommer inte att åstadkomma något genom att spela gratis. Begränsad anpassning, begränsad möjlighet att uppgradera vapen och strukturer. Inget utvecklarstöd, det här spelet är dött
Ett roligt spel som jag gillade till en viss grad. Jag hade roligt med att döda zombies i lugn takt när spelet bestämde sig för att ge precis tillräckligt mycket push med svårigheten att det kändes som att det skulle vara ett jobbigt att gå framåt utan att spendera en massa riktiga pengar. Detta tog det roliga ur det. Jag tillhör den generation som minns att jag köpte ett spel en gång och hade roligt när jag spelade det och ägde det. Nu tycker utvecklarna att de ska få löpande kontanter och mycket av det, galna summor. Jag är nästan klar med moderna spel.
Jag tycker att det är en perfekt tidsfördriv
Roligt men svårt att få tag på bra vapen
SLÖSA INTE DIN TID. Ursprungligen hade detta spel betygsatt som 3 stjärnor eftersom det saknade mycket. Efter några månaders spelande måste jag nedgradera då man inte får några kvalitetsvapen. Har behövt spela samma nivåer hundratals gånger för att komma ingenstans. Uppgradering av bas/försvar måste ses över av speltillverkare. Men bristen på vapen är ett ENORMT fel i det här spelet och förstör det roliga. Ännu en uppdatering efter fler månaders spelande. Ner till 1 stjärna eftersom jag fortfarande aldrig fått någon form av vapen besegra nivåerna.
Ett nytt coc spel fast ändå mycket bättre, gillar hur man kan skydda sin bas. Bra redan från början.
Älskar det!
Gr8 spel.
Roligt spel men nedgången för episka och legendariska vapen är praktiskt taget obefintlig nu. De brukade släppa då och då men det verkar ha förändrats
Roligt spel och det är inte så illa för att uppgradera din arsenal. Spela det i stort sett bra vardagsspel
Älskar konceptet, spelar bra. Det här spelet skulle vara 5* och jag ska förklara varför jag gav det 4*. Först och främst förstår jag att det är ett spel och att det finns zombies. Det skulle vara mycket mer uppslukande och "realistiskt" om vapnen agerade som motsvarigheter i den verkliga världen. Autokanonerna till exempel, ju större kaliber desto svagare är de. Jag började spelet med 5,56 mm och tänkte åh, låt oss ta de 7,62 mm för bättre stoppkraft för zombie, nej det är svagare. och 20 mm är fortfarande svagare. Och ja zombies.
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Geduldsspiele wvr
Det här spelet är i bästa fall okej men kunde ha varit ett 5-stjärnigt utmärkt spel om det var bättre designat. Att uppgradera vapnen till högre stjärnor hade varit bäst istället för att skaffa ett vapen med högre stjärna i lådor, att få hjälp borde vara att trycka på en ikon för att göra spelet lättare. Så jag ger den 1 stjärna för att den är mindre än genomsnittlig.
Riktigt roligt spel!
Det är riktigt roligt och allt men det finns några saker som inte är vettiga, när det kommer till att öppna lådor tror jag inte att det borde finnas en tidklocka för att kunna öppna den eftersom droppen av bra vapen är väldigt låg och annat sak varför måste du lägga mycket resurser på att uppgradera ett vapen för att kunna smälta det, för andra spel där du har samma typ av vapen 3x 4x 5x till exempel låter det dig smälta det för att förbättra kvalitet och kraft utan att behöva spendera mycket resurser.
Jag njöt verkligen av spelet tills den senaste uppdateringen nu, det vill logga in på vad som helst kommer bara upp och allt du klickar på säger laddar kan inte spela det så här. Jag vill inte installera om det på grund av hur långt jag är. Jag har perfekt service och en ny telefon, inte heller några andra problem med några andra system vara sidor detta spel jag är mycket frustrerad, några råd??
Coolt spel det finns mer i det än vad jag trodde när jag såg det i Play Store. Men vissa saker i spelet är inte vettiga och anständiga vapenfall suger och skador fungerar inte bra eller vettigt men överlag coolt ass-spel det skulle vara bra ic det fanns en historia och eller några pvp- eller rpg-delar för att få mer djup med det
Efter uppdatering kommer jag inte längre att spela det här spelet
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Action kps
Det tar alldeles för lång tid att utvecklas. Jag menar att vänta 3 timmar på en gemensam kista? Med endast 4 upplåsningsplatser? Du kan bara spela 2 uppdrag, låsa upp den lägre nivån på 10 minuter (vardera) och sedan låser du upp dem över natten eller i skolan/arbetet. Utöver det är det ett ganska bra spel. Den har ett brett utbud av vapenval och en ganska gedigen mängd nivåval och uppgraderingar för dina vapen. Sammantaget ett ganska bra spel.
Spelet är ganska roligt när du inte väntar på att lådor ska öppnas. Om du inte spenderar guld tar de flesta lådor tre timmar att öppna och du kan bara ha en i kö åt gången för att öppna. Utöver det kan du bara ha fyra i ditt lager så du kan inte spela en nivå förrän utrymmet är frigjort. Om det var mindre väntan skulle jag spela spelet mer.